میز تحریر باکس دار
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار سعی داریم شما را با محصول میز تحریر باکس دار آریا آشنا نماییم که نیاز هر کسی می‌باشد محصولی حقیر و به اصطلاح جمع و جور که برای احضار و به طور کلی تحریر زیاد مناسب می‌باشد. پس اگر به تعقیب یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار مناسب هستید با ما به اتفاق باشید. دقت داشته باشید که دیگر موعد آنکه فرزندان شما بر روی زمین طویل بکشند و تکالیف درسی خود را انجام بدهند تمام شده و وانگهی برای بازدارندگی از دردهایی که بعدا شدنی است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به فکر تهیه میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان قبل خواهد آد جلوگیری کنیم.

1 میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
2 میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
3 میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
4 میز تحریر کودک باکس دار
4.1 ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
5 میز تحریر باکس دار و صندلی
5.1 ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا
6 بها میز تحریر باکس دار آریا
میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
میز تحریر باکس دار آریا به چهره تاشو طراحی شده است که باعث می‌شود در هر مکانی قابل کاربرد بوده و به همین علت فضای کمی هم برای نگهداری احتیاج دارد . از خاصیت های این میز می نا به داشتن باکس داخل کار برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک لغایت بزرگسال استفاده نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس بعد زمینه

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در منزل به صورت اشتراکی بهره‌گیری کنند چون به چهره تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم بلندی دارند می‌توانید با توجه قد بلندی آن را تنظیم کنید.
ابعاد این میز 50*70 است این سایز زیاد مناسب برای نگارش و احضار و کم جا است و به انگیزه اینکه حائز باکس می‌باشد دربایستن نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن استفاده کنید.

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
این محصول با صندلی همراه است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در درازا کاربرد شما کمتر پرماسیدن خستگی خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید بهره‌گیری کودکان شما از میز صندلی زیاد برای سلامتی آن ها موقع درس خواستن کمک می‌کند چون وقتی دانش آموز بر روی زمین در حال آموزه احضار است بدن در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: